Klantgerichtheid: in de praktijk
16/05/2025
Als consultant kom je dagelijks in contact met jouw (nieuwe) klanten. Om hen tevreden te houden, toets je daarom best de verwachtingen af. Dat is alvast 1 stap in de richting van klanttevredenheid. Weten wat jouw klant van jou verwacht en die verwachting ook invullen. Maar wat kan je nog meer doen en hoe zorg je ervoor dat klanten blijven terugkomen? Dat legt Rena jou met plezier uit!
In deze workshop ga je interactief op zoek naar de noden van je klant, weet je in no-time hoe je klantgericht kan en mag communiceren en krijg je een duidelijk beeld van wat de klant voor jou kan betekenen en omgekeerd, wat jij voor hen kan betekenen.
Trainer | Karen Van der Aa
Meet Karen Van der Aa, no-nonsense onderneemster, spreker en coach. Bezieler & CEO van First Floor, sinds 2018 een talent accelerator voor HR en Employer Branding High Potentials. Vooral gepassioneerd door alles wat te maken heeft met mensen, verhalen, verbinden en groei. Vertaalt dat al 20 jaar in relevante HR en communicatie oplossingen en doet mensen en bedrijven graag al eens nadenken over de dingen. Soms beetje contrair, altijd constructief.
Praktische informatie
Locatie & Uren
Adres
Prins Boudewijnlaan 24C
2550 Kontich
09u00 - 17u00
Contact info
training@firstfloorcareers.be
Kostprijs
€600