Feedback geven en ontvangen Extended
27/06/2025
In deel 1 stonden we al stil bij je eigen stressreactie(s), de impact van je attitude op die van een ander en werd er ook al volop geoefend op het voeren van feedbackgesprekken.
In dit deel gaan we verder waar we zijn gebleven en gaan we vooral nog meer uitdagende praktijkgerichte oefeningen uitvoeren. Feedback geven en ontvangen is een onmisbare vaardigheid als (HR-)professional en ligt mee aan de basis van al je werkrelaties. Stel juiste verwachtingen, maak goede afspraken, geef andere mensen een kans om te groeien dankzij jouw feedback en omgekeerd leer ook van de feedback van anderen. We doen een verder deepdive vanuit de praktijk en vooral vanuit jouw eigen cases. Om te zorgen dat je on top of your communication-game blijft!
Trainer | Karen Van der Aa
Meet Karen Van der Aa, no-nonsense onderneemster, spreker en coach. Bezieler & CEO van First Floor, sinds 2018 een talent accelerator voor HR en Employer Branding High Potentials. Vooral gepassioneerd door alles wat te maken heeft met mensen, verhalen, verbinden en groei. Vertaalt dat al 20 jaar in relevante HR en communicatie oplossingen en doet mensen en bedrijven graag al eens nadenken over de dingen. Soms beetje contrair, altijd constructief.