Op weg met persona's en een customer journey
06/10/2023
Marketing wordt steeds persoonlijker. Als bedrijf moet je jouw content en het gebruik van marketingkanalen steeds meer aanpassen aan de persoonlijke behoefte van jouw (potentiële) klant. Wie is die klant? Wat doet en ervaart hij of zij? En hoe zorg je ervoor dat hij of zij klant blijft? Krijg een antwoord op deze vragen, tijdens onze praktijkgerichte workshop.
Je leert jouw klanten een gezicht te geven en krijgt inzicht in hun behoeften en verlangens, maar ook de problemen en drempels die zij ervaren. Bij het in kaart brengen van de customer journey leren we je het hele proces in kaart te brengen. Je gaat naast inzichten over het waarom, ook naar huis met onmiddellijk toepasbare technieken, tools & templates.

Trainer | Yf Brodala
Yf is een marcom -en media strateeg met een jarenlange ervaring bij verschillende mediabedrijven en reclamebureaus. Momenteel is hij aan de slag bij Sunweb, waar hij een intern media agency uitgebouwd heeft. Samen met dat agency coördineert hij alle internationale mediacampagnes. Daarnaast bepaalt hij ook mee de strategie voor alle communicatiecampagnes bij Sunweb. Met veel plezier en enthousiasme deelt hij zijn marketingkennis met jullie mee!
Praktische informatie
Locatie & Uren
Clubhouse
Groeningenlei 16
2550 Kontich
09u00 - 17u00
Contact informatie
training@firstfloorcareers.be
Deel deze opleiding
Kostprijs
€450