Online Workshop | Google Ads & Tag Manager

17 04 2020

Academy Banner Googleadstagmanager

Online Workshop | Google Ads & Tag Manager

Iedereen kent Google. Iets nodig? Vraag het aan Google! En daar maken bedrijven handig gebruik van. Met een hele set aan instrumenten helpt Google hen om hun doelgroep te bereiken, waaronder Google Ads en Google Tag Manager.

Na de training over Google Ads kan je zonder problemen campagnes beheren, de prestaties ervan meten en analyseren waardoor je resultaten leert verbeteren. Je leert wat de kritieke bouwstenen zijn voor het uitvoeren van succesvolle campagnes,waaronder het structureren van je account, het onderzoeken van zoekwoorden en het testen van uw advertenties.


Aan het einde van de Google Tag Manager workshop gebruik je Google Tag Manager vol vertrouwen om Google Analytics-trackingtags te implementeren om je gebruikers te meten. Je leert praktische technieken, waaronder hoe je je tags en triggers kunt testen bij het verzamelen van extra data.

Deze dag is erop gericht zowel je conceptuele kennis van alsook je vaardigheden binnen het platform op te bouwen en te versterken.

Trainer | Arend Verschueren SPARK

Arend is al enkele jaren actief bezig met digital performance marketing en heeft als consultant en trainer gewerkt voor verschillende bedrijven waaronder Yuki, WWF, Q8 en Ormit. Onlangs startte hij mee SPARK op, waar Digital Marketing Enablement de centrale focus kreeg. Met deze service wilt SPARK haar klanten zelf in staat stellen om het werk te begrijpen en uit te voeren, waar ze normaal een agency voor zouden inhuren.

Download opleidingsinformatie

Praktische Informatie

Wanneer? 17 april 2020 | 9u00 - 17u00 

Waar? Online Workshop | Link zal na inschrijven bezorgd worden. 

Prijs? € 100

Contacteer mij