Customer Centricity in de praktijk
21/04/2023
Als consultant kom je dagelijks in contact met jouw (nieuwe) klanten. Om hen tevreden te houden, toets je daarom best de verwachtingen af. Dat is alvast 1 stap in de richting van klanttevredenheid. Weten wat jouw klant van jou verwacht en die verwachting ook invullen. Maar wat kan je nog meer doen en hoe zorg je ervoor dat klanten blijven terugkomen? Dat legt Rena jou met plezier uit!
In deze workshop ga je interactief op zoek naar de noden van je klant, weet je in no-time hoe je klantgericht kan en mag communiceren en krijg je een duidelijk beeld van wat de klant voor jou kan betekenen en omgekeerd, wat jij voor hen kan betekenen.

Trainer | Rena Ikonomou
Rena beheerst als geen ander de kunst van het doorvragen en tot de essentie komen. Na een carrière van 15 jaar in recruitment bij o.a. Adecco is ze ondertussen al 3 jaar rots in de branding bij First Floor waar ze HR talent met veel enthousiasme klaarstoomt tot top recruiters. Grieks temperament gecombineerd met Hollandse directheid en heel veel liefde voor het vak staan garant voor een uitdagende en vooral zeer praktijkgerichte workshop!
Praktische informatie
Locatie & Uren
Clubhouse
Groeningenlei 16
2550 Kontich
13u00 - 17u00
Deze training gaat ook door op:
- Vrijdag 8 september
Contact info
training@firstfloorcareers.be
Deel deze opleiding
Kostprijs
€250